2013. május 4., szombat

Szerintetek érdemes folytatom?



A Boszorkánycsillag
 Aznap minden megváltozott. Amikor rájöttem ki vagyok, és mikre vagyok képes.
 A reggel ugyan olyan volt, mint miden hétköznap. Unalmasan mentem be az iskolába, majd ugyan olyan unalmasan is jöttem ki. De amikor mentem hazafelé egy ismerős, de általam utált személy beszólt valamit. Már nem emlékszem mit mondott, de nagyon dühös lettem. Ő tovább ment én, pedig álltam pár elsárgult falevélen, mikor észrevettem, hogy lángra lobbannak. Ijedtemben a dühöm elszállt, és a tűz is elaludt. Nem tudtam pontosan mi történt, de megnyugodtam és hazamentem.
 Otthon a szobámban ütem és gondolkoztam. Nem ettem, mert a gyomrom görcsbe volt és egy falat kaja se ment volna le a torkomon. Később egészen késő estig olvastam, gondolkodtam azon, hogy mi volt velem délután. Aztán leszaladtam az emeletről egy gyertyáért, majd a szobámba mentem vele. Nem is tudtam pontosan mit is akarok kezdeni vele, de legbelül éreztem, hogy azokat a leveleket én gyújtottam meg. Leültem az ágyra és koncentrálni kezdtem, hogy gyulladjon meg, de nem sikerült. Azt gondoltam megőrültem. A gyertyát letettem az asztalomra és elindultam zuhanyozni. Lezuhanyoztam visszamentem a szobába, és az asztalomon a gyertya égett. Gyorsan elfújtam. A kezemben volt az gondoltam megér még egy próbát, koncentráltam és meggyulladt. Nem akartam hinni a szememnek, meggyújtottam egy gyertyát, pusztán akarattal.
 Ekkor jöttem rá, hogy boszorkány vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése